♥alamak giler buat henna ler pulak!! ♥


cantik tak!!?




corak nie dibuat oleh kakak saya..cantik ker??kalau x cantik terpaksa kenalah kata cantik sebab nanti kakak saya mengamuk...hehehehe..saya rasa yang corak yang nie boleh tahan kot dia lukis henna kat tangan saya daripada corak yang dulu sampaikan saya nak tengok tangan saya pun takut...hihihihi

model tangan nie adalah kakak saya..saya dengan kakak saya suka corak yang simple2 jer x suka la corak yang overdose...

cantik x??!!nie hasil tangan saya yang pro nie...hehehehe..kakak saya punye la marah sebab saya lukis kat dia x cantik..(saja jer saya buat2 tak cantik hehehehe..)nak kenakan dia..hahahaha

ok la saya tak tau nak taip apa dah...sekarang nie saya nak chaw dulu...kalau anda nak cuba lukis henna kat tangan ada lukisla cantik2 sikit..jangan ikut dlm images kat atas tu..coz tak berapa cantik huhuhuhu...klu nak ikut pun x per...=)



Comments

Popular Posts