♥My Collection Novel♥

Hobi saya kumpul buku novel.saya suka baca novel tapi saya tak suka create novel sebab malas nak berfikir..hehehehe...


        koleksi novel:
                        
inilah koleksi novel saya.banyak novel yang nak hampir terkoyak
sebab selalu sangat bukak..hehehe..maklumla ganas..hihihihi
                                              tak banyak sikit je koleksi saya...

MY FAVOURITE NOVEL
                          
novel nie paling saya suka sebab jalan cerita fuhh!memang best
tiap kali saya baca novel pasti meleleh air mata saya.

novel pun best jugak tapi tak sebest novel yang diatas tadi tu.
nie novel ke dua Siti Rosmizah.kebanyakan novel dia suma saya suka.

haa.....yang ni novel latest Siti Rosmizah.
cerita ni pun sedih tapi tak dapat lawan novel
yang first tu.


novel ni pun best jugak.penulisnya Damya Hanna.
novel yang dia tulis sumanya best2 tapi yang nie paling best bagi saya.


NOVEL YANG SAYA KURANG BACA!!


haa...nie pulak novel yang saya kurang baca.bukannya novel nie tak best cuma
saya malas nak baca..hehehe..kepada yang berminat dengan novel nie boleh la send mesej kat 
saya di FACEBOOK.COM/Nurul Husna Mhd Yunus.

harga novel:
ingin ku sentuh cintamu
RM12

seindah rahsia
RM12

fantasia romantika
RM10

keranamu sofea
RM10

sedetik cinta
RM10

gelora jiwa
RM12

gelora asmara
RM14

cinta sang ratu
RM12

JIKA ANDA INGIN MEMBELI NOVEL TERSEBUT SILA MESEJ KEPADA SAYA
novel ini yang senaraikan dahulu jika terdapat masa lapang saya akan senaraikan novel yang lain.
CEPAT SEBELUM TERLAMBAT!!!!!!







Comments

Popular Posts