The housewife's birthday


HAPPY BIRTHDAY MAKK!!I LOVE U
Photobucket

gambar baru tapi silap set tarikh dlm kamera..huhuhu
assalamualaikum..entri kali nie saya nak tujukan special for my mother because today is her birthday..
this is my mom!!cantik tak..hehehe..
mak saya nie orangnya pemarah tapi peramah..(bukan marah teruk-teruk pun)
dia marah ada la time takkan la main hentam jer..kahkahkah..
mak saya nie anak ke 5 dari pada 12 adik-beradik..fuh!!ramai betul...hebat tak atuk saya..hahaha..biasala orang dulu kalau buat anak mesti mau ramai..hehehe..orang sekarang je yang nak anak sikit paling kurang 2 orang maklumlah sibuk dengan kerja sampai takde masa nak buat anak hihihihi..(jgn fikir -)
mak saya nie sangat lah pandai masak..masakan dia fuh!sampai menjilat jari...sebab tu la body kami 'cantik'..huhuhu..walaupun body kami agak 'cantik'tapi kami comel tau..hehehe(perasannya).
ok la saya rasa saya dah tak da idea nak taip apa sebab buat entri nie tengah malam.ingatkan nak jadi orang first wish birthday kat mak saya tapi mak saya sodap dibuai mimpi indah..huhuhu..
apa-apa pun saya nak nyanyikan sebuah lagu untuk makku tersayang:
ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku..bilaku berduka engkau hiburkan selalu..ibu engkau ratu hatiku..
alamak timing lari la pulak..hohoho..lagu yang ke2.
selamat hari jadi...selamat hari jadi..selamat hari jadi..selamat hari jadi puan AZLINA atau mak selamat hari jadi...Allah selamatkan kamoo..Allah selamatkan kamoo..Allah selamatkan makkk...selamatkan mak..
nyanyi ikut suka hatila walaupun nada tak masuk..hehehe

kata-kata manis(cewah jiwang la pulak) :
mak!ayong,angah,alang,kak fikah,adik tirah ucapkan selamat hari lahir yang ke....tak boleh bagitau sebab mak tak kasi...halalkan makan minum kami dan sentiasa sihat tak mau sakit..kalau rasa sakit walaupun sikit-sikt cepat-cepat makan ubat..
kata-kata manis dari beloved husband mu(romantiknya):
wahai isteriku selamat hari lahir..semoga jodoh kita kekal selama-lamanya hanya mati yang memisahkan kita..sedih betul.terima kasih kerana menjalankan tanggungjawab sebagai isteri dengan perfect!i love u so much..muahh...
fuyooo..sungguh dramatik....
ok bye2..terima kasih kerana sudi baca entri saya nie..

Comments

Si DauN CeRi said…
selamat hari lahir kat mak awak yea.. besday ibu sy bulan 9 sok.. blom plan lagi nak suprise ape.. hihi

Popular Posts