Friday, February 25

join faceblog


hai bloggers sekalian jom masuk faceblog yang comel nie..
saya rasa faceblog nie bagus jugak sebab boleh merapatkan hubungan antara bloggers seluruh warga di Malaysia nie..motif saya nak join faceblog nie sebab nak memperkenalkan blog saya yang tak seberapa nie kepada bloggers lain..mana nak tau satu hari nanti saya akan jadi blogger girl terkenal macam hanis zalikha..huhuhu..(perasan..mimpi je la)..
petikan dibawah menerangkan tentang faceblog
itulah yang saya sempat baca semasa merayau dalam website faceblog nie:

SELAMAT DATANG DIUCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI HADIR KE THE FACEBLOG. TUJUAN FACEBLOG DIWUJUD IALAH ATAS DASAR UNTUK MENGUMPUL DAN MEMBINA SATU KOMUNITI BLOGGER KHUSUSNYA DI SELURUH MALAYSIA DAN DUNIA AMNYA. MARILAH KITA BERSATU DAN BERKERJASAMA DALAM MEMBANTU RAKAN-RAKAN BLOGGER KITA DI SELURUH MALAYSIA. SEPERTIFACEBOOK, KAMI JUGA MEMPUNYAI TUJUAN YANG SAMA IAITU MENJALINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH ERAT ANTARA PARA BLOGGER DI SELURUH MALAYSIA SELARAS DENGAN TEMA YANG KAMI GUNAKAN IAITU SEAKAN-AKAN TEMAFACEBOOK. SERTAILAH KAMI DAN BERSAMA KITA MEMERIAHKAN DUNIA BLOG MALAYSIA.
TERIMA KASIH
itulah yang saya sempat baca...
nak tahu maklumat lanjut silalah ke sini 
ok sampai disini saja entri saya untuk ari nie..

No comments: