tension betul la!!!

oooooohhhh!!! tidakkkk!! berat badan saya semakin meningkat.. help3...
saya bergaduh dgn kakak saya sebab dia kata saya gemuk...grrrr
geram betul la dgn dia tu huhuhuhuhu... xpa ade hari ada batas ada hari boleh balas....hahahahaha
cepat betul berat badan naik sampai 5 kilo...adoi macam mana nie!!!lepas spm ingat nak kerja tapi ayah tak kasi la pulak seday betul...huhuhuhu....kalau duduk asrama pulak kebuluran la pulak maklumlah makan ikut times kalau kat rumah main hentam je pukul berapa makan,kadang-kadang mulut nie tak sempat nak berehat daripada menggunyah...ish3...time malam je mesti suruh ayah saya kuar beli burger kat tepi jalan..memang sodap tapi itulah yang menyebabkan berat saya menaik dengan mendadak...hehehe..

okla saya tak ada mood nak taip apa dah...sekarang perut saya dah merengek untuk diisi..bye kita makan dulu...hehehehe

note:macam mana saya nak diet perut ini minta diisi jer...huhuhuhu



Comments

Popular Posts