Thursday, March 24

kemana arah tujuan aku lepas spm nie!

adui pening isi borang upu...dengan result yang tak beberapa nak straight...huhuhu..
nasib baikla ada orang baik yang tolong postkan website untuk tengok kos apa yang sesuai dengan result spm saya nie..kalau korang tak tau nak pi U mana lepas spm nie try la check kat sini.
alhamdulillah dah kemaskini upu..masih ada 2 kali lg boleh kemaskini..harap-harap la dapat U cepat-cepat..kalau duk rumah lebih lama alamatnya makin meningkatla bacaan penimbang..faham-faham je la..
lepas habis jawab spm risau tentang result..lepas dapat result pening kepala nak pi U mana..lepas dapat U nak fikir pasal pulak..lepas kerja ikut suka nak fikir apa..macam-macam nak fikir.
itula dikatakan kehidupan weyy....
alam U dan alam kerja adalah new life bagi remaja lepasan spm macam saya nie..NEW LIFE

credit google
bagi yang seumur saya,saya wish good luck..semoga anda dapat chance lanjutkan pelajaran ke U..dan kepada yang dpt gempak saya ucapkan congratulation bagi yang ting-tong jangan la give up sebab kita nie muda lg masih banyak chance untuk kita berjaya tapi jangan la asyik nak enjoy je..kena la usaha..go..go..chaiyok...aza..aza..fighting..

thanx lending your eyes 4 read my entry..hehehe..



No comments: