Thursday, March 31

knapa lama x naik2 dah!

nie entri saya yang terakhir....................
untuk bulan nie..dah 3 bulan berblog..dan dah 2 bulan letak nuffnang...
tapi knapa sekarang nie dh x naik2 earning..huhuhu..
macam mana org boleh dapat angka ribu??

apa problemnya?

blogwalking?!!
may be saya nie seorang yang malas nak berblogwalking kut..saya akan blogwalking bila ada orang tinggalkan jejak di shout box je.....tu la penyebab duit masuk sikit..tak pa nanti saya akan rajin blogwalking.

tekan nuffnang orang pastu cakap suruh tekan balik nuffnang kita!!
segan la nak inform kt orang pas tekan nuffnang mereka nanti kata tak ikhlas pulak..mesti ada orang kata kebulur sangat duit nuffnang tu..=(..

tengok tip2 meningkatkan trafik
banyak tip dah yang saya tengok tapi semua sama je..cuba bagi tips yang luar biasa..(maaf kepada sesiapa yang buat tips,bukan nak menyinggung).

knapa sejak akhir-akhir nie nuffnang agak kede..nak bagi duit ha!!
tapi xpa la sikit-sikit lama-lama jadi bukit..
kecewa agak terubat bila ada acount churpchurp..baru sehari buat dah dapat 40 ringgit sen.bukan saya klik sendiri tau!churpchurp nie sama macam nuffnang,bila klik dapat duit 20 sen-40sen..nak tau banyak lagi pasal churpchurp nie bukakla acount sndiri..

seronok bila dpt 40sen..boleh beli aiskrim

ok sampai disini dulu luahan perasaan saya..jumpa lagi bulan depan!bye


No comments: