kplspm untuk lepasan spm

kplspm atau nama panjangnya kursus perguruan lepasan spm!bagus betul la kawan2 saya,bila ada bnda penting msti post kt facebook..saya dah lama tak bukak facebook maklumlah .
kepada yang berminat cepat2 la memohon coz tarikh tutup 22/3 nie....saya dah isi!hehehe..lega rasanya..tawakal je la dapat ke tak..saya tak beberapa minat nak jadik cikgu tapi atas dasar nasihat makbapak kenalah ikut..huhuhu..mak kata mohon je apa2 pun mana nak tau rezeki kita ada..kalau tak dapat U dapat maktab pun ok jugakkan!!..takutnya dengan resultku..huhuhu..........
kalau nak isi pemohonan nie kena la beli no pin dulu kat bank BSN ye...
perghhh...geram betul la dengan mamat sorang nie, sms nama website nak isi borang nie salah..jenuh saya mencari-cari tapi tetap tak dapat mana taknya dia bagi website www.mohe.gov.my..ish betul2 sesat jalan la mamat tu..website sebetul-betulnya www.moe.gov.my..dia terlebih satu huruf!

perghhh!!dah kul 2 pg..kena tido cepat nie sbb dah dengaq bunyi macam2..huhuhuhuwaaaaa...takut oooo.............

Comments

Popular Posts