Monday, March 28

macam mana nak kuruskan badan cepat!

petang tadi baru tengok cerita 200 pound beauty..suka gila dengan cerita tu walaupun dah berkurun cerita tue =)..lawak +sedih betulla cerita nie..mana taknya bila gemuk semua orang pandang serong,bila cantik baru terhegeh-hegeh..


macam mana nak turunkan berat badan secara pantas tanpa ada kesan sampingan?
jawapan dia mesti orang jawab bersenam la..tak de jawapan lain ke..
memang la bersenam dapat turunkan berat badan tapi cara tu lambat la..kihkihkih..
habis tu takkan la nak buat pembedahan plastik macam dalam cerita 200 pound beauty kut?
oh no..no..no..jangan sesekali buat plastic surgery..dangerous
cara saya nak cepat turunkan berat badan takyah makan nasi..tapi tak tahan la bila tengok mak masak laut sedap-sedap..huhuhu..so,terbengkalai la projek nak turunkan berat badan..
cara lain nak turunkan berat badan minumla jus max5(betul ke ejaan saya nie)..
kakak saya kata tak payah nak minum jus tu sebab kita tak tau effect dia untuk jangka masa panjang..pastu dahla harga mahal..kalau tak kurus-kurus kena beli lagi..
abah saya ada buat contest siapa paling cepat kurus dalam masa 1 tahun..contest nie hanya untuk kami adik-beradik je la orang luar dilarang menyertai..hehehe..
hadiah untuk pemenang akan dapat RM1000 serta melancong ke Korea Selatan<hadiah perlancongan di cancel.hebat betul hadiah dia tapi sorang pun tak menang mana taknya ujian demi ujian yang datang melanda..kami adik-beradik di uji dengan makanan yang sedap oleh mak..huhuhu..
sayangnya contest tu dah tamat (T_T)..tak pe saya suruh balik abah buka balik contest tu tapi hadiah telah diturunkan nilai ke RM500 sahaja..sedih betul.rugi tak rebut duit 1000 rupiah ringgit tu.

ok sampai disini dulu repekan saya..terimas kerana sudi membaca entri saya..love u
doakan saya cepat kurus tau..hehehe..v^_^


1 comment:

Azura said...

Premium Beautiful untuk kurus+sihat+cantik especially dah nak raya ni..follow me..