sensitif isu...mana boleh!!

fuh!penat betul pi sekolah...maklumlah dah lama tak pergi sekolah.
first time naik bas sekolah..gila rasa penat siot..dulu duduk hostel bila dah form6 malas nak duduk hostel(mahukan kebebasan)..ok!tak mau cerita pasal penat sekolah..kenala berkorban sikit kalau nak berjaya...sementara tunggu panggilan ke2 upu(kalau dapat) baik pergi form6.

hari nie hari last orientasi untuk pra u/form 6(upgrade sikit) so,ada la cikgu seorang nie buat aktiviti berkumpulan.dah dapat kumpulan masing2 kena la perkenalan diri masing2.dah kenalkan diri masing2 kitaorang kena duduk ikut barisan...
cikgu tu atau bukan nama sebenar cikgu M nie buat la aktiviti contohnya kalau dia sebut sesuatu ciri-ciri seorang individu tu kita kena datang kedepan..
first cikgu nak cari siapa yang paling tua dalam group tu..so sapa yang paling tua kenalah naik ke pentas lepas tu cikgu tu suruh la buat gaya miss world pondan..memang lawak tengok kawan2 buat gaya model ala pondan...
gelak punya la sakan saya tak tau nanti nasib macam mana...
pastu cikgu tu suruh pulak cari ciri-ciri yang dia sebutkan...sapa rasa tekena batang hidung dia kena pergi naik pentas.ciri yang cikgu tu nak memang buatkan diri ini terasa...huhuhu..masih lagi ingat dialog dia tu....
          setiap kumpulan perlu antar 2 wakil boy and girl untuk kedepan..ok!
          sesiapa yang mempunyai ciri yang saya sebutkan sila ke depan!(berdebar jantung saya tau)
          sesiapa yang mempunyai saiz badan yang besar...hahaha..(siap gelak lagi) 
punya la terkejut bila dia cakap macam tu..kawan2 saya  apa lagi pandang ke arah saya la..
bila kawan2 suruh pergi kedepan terpaksa la pegi walaupun terasa sangat dengan isu saiz badan nie...huhuhu..kalau tak antar wakil pulak satu kumpulan kena denda..mau tak mau kena la korbankan..
bila dah naik pentas cikgu tu suruh pulak buat gaya ahli bina badan!omg malu nya...rasa nak nangis je..nasib baik la pasangan saya tu sporting la jugak..dia kata jangan malu buat bodoh sudah...jangan la buat bodoh kenala buat pandai..ayoyo...
bila sampai turn kitorang,dengan selambanya saya pun buat gaya2 yang merepek...hahaha..
satu dewan gelakkan kitaorang....saya buat2 tak malu tapi dalam hati hanya Tuhan yang tahu..
saya rasa seronok dan malu bercombine(tahu ke apa dia tu) bila group saya menang..hehehehe..memang lawak boleh masuk maharaja lawak!kitaorang dapat 500 hinggit tau..penyumbang terbesar dalam group tu..hehehe
walaupun menang tapi tetap terasa kot...mana boleh isu sensitif macam tu..kalau nak cari orang paling kurus kering boleh la tahan nie cari jugak bebadan beso...
tooooooollllllllllloooooooooonnnnnnngggggggggg makkkkkk alang nak kurus.....huhuhuhu

p/s:orang kata,orang yang berbadan gempal/gemuk/besar nie comel...betul ke???
        
tq kerana sudi baca luahan hatiku...v(*_*) peace no war


LOVE KPOP,
husnayunus


Comments

dpt duet ka?? bak mai kongsi siket..alang comey lorr ;p
@nurul suhada yunus mana boleh!tu duit hasil titik peluh oooo...
alang memang always comey lorrr...hahaha
haiya!! ini budak kuar perasan lorr...hahaha

Popular Posts