taniah kpd 100

dah lama tak update blog semenjak tulis entri pasal takdak idea tu..lepas buat entri pasal takda idea terus tak boleh online sebab wifi kesayanganku ada la problem sikit..hehehehe..sekarang dah boleh online!yahoo...saya sudah kembali untuk mengupdatekan blog yang dah lama tinggalkan sampai spiderman buat sarangnya sendiri dengan sewenangnya..hehehe..


taniah kepada 100?apa kebendenya tu..
maksudnya disini nak ucapkan taniah kepada follow saya yang ke100 iaitu jatuh kepada AMALINA.terima kasih sebab sudi blog saya yang serba kekurangan nie...huhuhu..
walaupun follower saya agak sikit tak macam orang lain yang sehari dah dapat 100 follower tapi saya rasa bersyukur dan bangga sebab ada jugak yang sudi follow blog nie...hehehe..saya nak ucapkan THANX U  kepada semua follower saya kerana sudi rajinkan diri follow blog nie..i luv u all..hehhehe..

ok bye semua..tq kerana sudi baca entri saya..


Comments

Popular Posts