Thursday, June 9

main gitar guna google jer...

tak mampu nak main gitar betul2..
dapat main gitar guna google pun jadila..
kalau korang guna google korang tau la hari nie hari apa..
kalau nak tau hari nie hari apa try la buka google muka depan sekali..
saya pun tak tau sapa dia les paul tu..kalau orang yang minat main gitar tau la sapa dia tu..hehehe
les paul tu penulis lagu yang terkenal(tapi aku tak kenal pun..hehehe)
tengok harga gitar dia memang la mahal dowhh...tak mampu nak beli..

ok la nak sambung balik main gitar les paul..dadaddaa...
peace yooo...

No comments: