Contest I'm Proud To Be A Muslimah

saya join contest lagi!!hahaha..bulan nie memang saya target nak join contest je..mana nak tau menang salah satu contest yang telah saya join..menang atau kalah tu lain citer..kalau menang syukur alhamdullilah kalau kalah pulak tak pa la x dak rezeki nak buat macam mana.\everything in life is luck/
contest nie di anjurkan oleh tuan punya blog fiqracake.blogspot.com.contest nie bertujuan untuk wanita/ gadis faham tittle muslimah itu sendiri.. bukan hanya pada pakaian dan cara bergaul.
berikut adalah syarat-syarat penyertaan contest tersebut:
banner contest nie
klik gambar utk ke contest tersebut..


gambar kartun muslimah saya:
comey tak??
hasil pencarian model muslimah di google=)

pendapat saya terhadap ciri-ciri seorang muslimah:

    • seorang muslimah haruslah berkelakuan baik contohnya sopan-santun,hormat org tua dll
    • muslimah tersebut haruslah menjaga cara pemakaian yang telah di syariatkan oleh islam
    • sentiasa merendah diri
    • istiqamah dalam melaksanakan tanggungjawab
    • menjaga batas-batas pergaulan dengan kaum Adam(bukan muhrim)
    • menginsafi diri dengan serta-merta jika melakukan kesalahan walaupun sekecil kuman kesalahan itu..
    • sentiasa ikhlas dalam melakukan sesuatu pekerjaan
    • sabar menghadapi pelbagai cabaran dalam hidup
    • mempunyai hati yang suci walaupun tidak mempunyai paras muka yang menawan
    • sentiasa bersyukur dengan nikmat yang dikurniakan ALLAH S.W.T
    • berilmu pengetahuan luas yang boleh memajukan diri-sendiri
    • bijak mengurus hal-hal peribadi sendiri tanpa menyusahkan orang lain
    • sentiasa berusaha mencari keredhaan ALLAH dengan melakukan amalan2 sunat..
    • bijak mengurus rumahtangga untuk kekal harmoni(bagi yg berkahwin=))
    cukup pendapat saya terhadap ciri2 wanita muslimah..
    *********************************************

    hadiah yang ditawarkan sangat lumayan-
    Pertama:
    x1 Long Sleeve lycra maxi dress - Anaf Marketing
    x1 coklat @ 35 cavity - Coklat Manis2u
    x1 tudung - Ainz Eshop
    x1 gypsy crumple shawl - AidaRabbaniyin
    x1 purse - Jom Chantek Chantek
    x1 inner neck - Zara Hijjab

    Kedua:
    x1 t shirt muslimah - Iman Abdul Gallery
    x1 dress - Jom Chantek Chantek
    x1 tudung syria yuna - Eila Cuteness Shoppe
    x1 purse - Fariza Faisal Boutique
    x1 inner neck - Zara Hijjab

    ketiga:
    1 tudung & x1 assesories - Happy Qlasik
    x1 purse - Jom Chantek Chantek
    x1 tudung - Ainz Eshop
    x1 dress - Jom Chantek Chantek

    keempat:
    x1 gypsy crumple shawl - AidaRabbaniyin
    x1 Dress untuk girl - Little Darlings Closet
    x1 tudung - Ainz Eshop

    kelima:
    x1 satin shawl & x1 brooch - Nia Collections
    x1 tudung - Ainz Eshop
     x1 Dress untuk girl - Little Darlings Closet

    keenam:
    x1 gypsy crumple shawl - AidaRabbaniyin
    x1 shawl - Zara Hijjab

    ketujuh:
    x1 shawl plain - Ainoura Collections
    x1 purse - Jom Chantek Chantek
    x1 shawl - Zara Hijjab

    kelapan:
    x1 tudung - Ainz Eshop
    x1 purse replika coach -  Anything Shop
    kesembilan:
    x1 shawl plain - Ainoura Collections
    x1 coklat cadbury - Afiq

    kesepuluh:
    x1 satin shawl - Anything Shop
    (banyaknya hadiah..saya copypaste ye dari tuan blog sbb banyak sangat senarai hadiah..hehe)

    kalau nak tengok hadiah boleh tengok dekat sini


    saya nak tag contest nie kepada



    Comments

    fiQ'Ra said…
    tq dear join ;) dah follow @ like sponser? moga2 brjaya eh~ :)
    @fiq'ra..dh follow u and like sponsor dah
    saya join jugak...gud luck suka baca entry husna...

    http://dhiradeena.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html
    @nadhirah-tq..gud luck jugak untuk akak..hehe

    Popular Posts