Wednesday, September 7

dusun anggur atok!!

    

hehehe bestnya dusun anggur atok..makin lebat buah dia..wow..
dah la lebat rendah pulak tu..nyanya nganga mulut je x payah nak kutip dengan tangan..seronok betol..

my sistar
orang paling kuat melantak buah anggur..
sampai nak habis anggur dia makan
rasa macam tak mau balik je kalau duduk dekat dusun anggur atok nie..besh!
atok selalu kata makan la banyak-banyak sikit buah anggur tu..elok untuk budak-budak macam hampa.dah atok kata macam tu apa lagi..kami baham la semua sekali..hehehe
buah anggur nie banyak khasiat contohnya dapat mengelakkan penyakit asthma,sakit jantung,kanser payudara,sembelit dan penyakit nyanyuk..patut la atok ingatan atok kuat sebab dia selalu makan anggur
balik nanti nak tanam buah anggur lah.boleh ke tanam anggur dekat tempat panas..ah lantak lah,nak tanam dalam peti ais..hehehe(bengong)..nak tengok tak gambar saya dekat ladang anggur atok x..jeng..jeng...jeng...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
;
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
cisss..fake
nampak macam edit x
sebenarnya saya tak de gambar dekat ladang anggur pon..hehe
gambar nie edit guna photoshop je..kahkah
atok saya mana ada dusun anggur la..cuma ada dusun durian..hahaha(saja nak tipu petang2 buta nie)
gambar akak saya tu pon edit guna photoshop..nampak real tak
ok la cukup entri untuk hari ini..bubye




5 comments:

Syahbinar Shuib said...

hahaha... terbaaaikkk, mati2 ingat betol tadi :D

♥Husna Yunus♥ said...

hehehe..dusun anggur x dak dusun durian ada la..heheh

Anonymous said...

saya tertipu..ingtkan btul2 la ade ldg anggur..rupanya gmbr edit je pon..hhuh..
ape2 pon n3 awk memang buat org tertipu..wawawawa

Ungu Violet said...

ceh...tipah tertipu...haha

♥Husna Yunus♥ said...

@ungu,HAhaha tipah trtipu tipu trtipah