freebies background part 3-own design

arghhh saya gila buat background..hehehe..background nie tak la cantik mana pun..tapi saya rasa seronok kalau ada orang pakai..hehehe..
mula-mula buat background nie rasa macam tak yakin je nak bagi freebies kat orang tapi kita kena berani cuba sesuatu yang baru..hehehe
ok la kalau korang nak ambik je la,saya buat simple je maklumla budak baru belajar ;P..nak tengok preview background sila pergi ke >>SINI<<

http://2.bp.blogspot.com/-sULsA8ZGX7A/TnDXyO9dJQI/AAAAAAAAAZs/Vfbf-kI2Gm8/s1600/unabluekaler.png

http://2.bp.blogspot.com/-KgPdmkenU1Q/TnDX3GL7wHI/AAAAAAAAAZw/pC7Or5l57Uo/s1600/unapinky.png

http://2.bp.blogspot.com/-hE04IoYvvQg/TnDX7siKqnI/AAAAAAAAAZ0/dD6xLnh1A8k/s1600/unasilver.png

http://3.bp.blogspot.com/-dIvDvX_1W3Q/TnDYAT0lOgI/AAAAAAAAAZ4/9thEQTesJiw/s1600/unagreen.png

http://4.bp.blogspot.com/-8B_Yw64FHl4/TnDYE6nce3I/AAAAAAAAAZ8/zpVRyXC9R4M/s1600/unaoren.png

http://3.bp.blogspot.com/-Y2HKQ7yhPSo/TnDYJp3GQSI/AAAAAAAAAaA/eFWmS4ZtoDc/s1600/unapurplelove.png

http://3.bp.blogspot.com/-qlqe0AftxcY/TnDYOPbFvOI/AAAAAAAAAaE/JTjQeKMJ2jc/s1600/unared.png

http://4.bp.blogspot.com/-yQU7YYtgr4s/TnDYTBjqXHI/AAAAAAAAAaI/g0n5Tjm-TcI/s1600/unayellowkaler.png


http://2.bp.blogspot.com/-lsQ_d69jZUM/TnDYwlUbp4I/AAAAAAAAAaM/wvZ7fwXJs8Y/s1600/unasoftpink.png
ok x?
kalo dah ambik jangan lupa like tau..hehehe



Comments

ambik je la..tp jgn lpa kredit..=)
rosemaryclara said…
kalau nk amik dan pastu camner nak letak?sorry soalan newbie ni..

Popular Posts