ketagih..

15112011-mblaq-monalisa-3_large


saringan saje..

semenjak ada blog semua benda buat mesti dok asyik ingat blog..makan,tido,berakbuang hajat mesti teringat blog..memang angau berblogging..parah siot saya nie..
facebook pun dah jarang bukak kalo bukak pun sekejap je..boleh dikatakan setiap hari saya tido pukul 2 pagi keatas menghadap blog...
saya terjebak dalam dunia blog nie pada akhir taun lepas..mula-mula tak tau apa pasal blog pun tapi lepas jejalah blog tuto jadi gila main koding..tambahan pula adik saya,pqah sentiasa ajar nak buat tu la buat nie la..jadi gila terus berblog.kakak saya heran juga dengan pqah sebab tiap kali bukak blog mesti dia main koding html kononnya nak lawakan blog la..kakak saya kata berani hampa dok asyik koding nanti jadi gila baru hampa tau..boleh ke jadi gila..\i don't know/
nasib baik la saya cuti selama tiga bulan boleh la tido lambat..kalo tak cuti habis terbabas pergi kuliah..hahaha
jeles la dengan blog lysaa secret masuk majalah remaja..bila la pulak blog saya nak masuk majalah..huhuhu
tiap kali kemas rumah mesti fikir nak buat apa entri kat blog aku ye..pastu terbengkalai kerja kejap..bila madam a.k.a mama ketuk baru jalan..kekadang rasa bengong pulak buang masa untuk benda-benda macam nie..tapi berblog nie bagus kalau kena dengan caranya nie tidak banyak saya baca entri yang mengarut..buat tentang entri makin-hamun la dan seangkatan dengannya..entri yang meluat saya baca entri tentang kisah cinta blogger tu macam ex-khairulfahmi..citer dari A sampai Z tentang kisah cinta...yang buruk pun nak cerita ke..buat malu je..\jgn terasa..plezz/.berbalik kepada ketagih blogging,sekarang menunjukkan pukul 3 pagi saya masih tak tido..saya dengar bunyi macam-macam dan nak tutup laptop..takut~~bye!



best jugak citer bella calamidades..bye!

Comments

Popular Posts