saranghae!saranghae!saranghae!!

tak tahu nak letak tajuk apa untuk entri kali nie..
nak tunjuk sikit la gambar yang diambil masa hari raya..hehe~nampak la sikit update blog~

terpinggir di tepian dinding
dari sebelah kiri tu saya,my sister,dan my mokcik
anak tauke padi ;)

ralat:silap set tarikh camera..ish2x
adik kesayangan saya..~tiyah~

tabik springggggg..
bengang betol gambar saya x ready lagi..

geng gagak terbang...
gengster sekolah..
pernah tumbuk budak sampai mancung hidung budak tu..haha

tu nama blog dia

ceyyy..dia paling chantek
mata ke atas tangan di bahu~~

mockik ku yang baru kehilangan suami...

adik beradik saya..
semuanya montel2..
comel x??

pokcik saya dengan faizzzzzz
pasal apa byk z sgt nie??
memang eja nama dia macam tu

geram betul aku ngan budak nie..
suka kiss dia sampai merah pipi dia...hahaha

adik tiyah..
pakai kebaya~~
ayat kawan bila tengok adik saya pakai kebaya:alang kenapa x pakai kebaya??hahaha..
perghhh perli tahap gaban

.....................x tahu nk explain gambar nie

yey...dia dah keja..boleh minta duit raya banyak-banyak
sikit...nganganga..

nakal betul sepupu saya yang bertiga nie..
baru lepas bakar mercun bola la nie..
benci dengar letupan mercu bola!!rasa nak pecah gegendang telinga

~ tetiba, rindukan bulan Ramadhan...... ;(

selamat menyambut syawal yang ke 7

Comments

Popular Posts