Monday, September 5

taniah!pemenang contest saya..

Tumblr_lfu88ddwg01qb5d33o1_500_large
assalamualaikum...firstly saya ucapakan taniah dan terima kasih kepada pemenang contest saya..penyertaan anda amat saya hargai..walaupun hadiah x seberapa..
sory saya lambat post pemenang contest nie..(sebenarnya saya pun lupa tentang contest nie =P)
ok la tentu x sabar nak tahu sapa pemenangnya.....pemenang contest nie jatuh kepada...
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
tempat 1
nabilah damiya

tempat ke2
cikisyaradznan

tempat ke 3
cik anum

taniahhh
p/s:
*bagi yg x menang anda disenaraikan dalam bloglist saya 
*terdapat sedikit perubahan hadiah kepada pemenang..
*hadiah berupa top-up maxis,celcom or digi kepada pemenang(mengikut no yg dipakai la)
*pemenang harus contact saya dekat facebook saya untuk menerima hadiah sebelum 20/9/2011..selepas tarikh itu sebarang permintaan hadiah tidak akan dilayan




1 comment:

Anonymous said...

taniah sesiapa yg menang tu..