esok lah harinya......

Scaled_large
Roly Poly Roly Roly Poly
nan mireo naedo nan
dashi negero daga ga seo
Roly Poly Roly Roly Poly
naman bo il kkeoya
neo ege nareul boyeo jul kkeoya

                 ~T-ARA~

HALLOASSALAMUALAIKUM W.B.T\kalau tak jawab berdosa!/
esok adalah hari yang sangat penting yang menentukan segala-galanya..hahaha
takut plus gementar pon ada esok..
apa-apa pun saya mesti buat yang terbaek dan tidak membazirkan duit RM60..
kalo kita buat sesuatu janganlah kita over the confident sangat nanti akan jadi confident the over<abaikan kalo korang tak faham sebab ayat BI nie saja aja nak buat tunggang terbalik..=P
Opps lupa pulak nak bagi tau esok hari apa....esok hari khamis lah!so,what?
hari khamis saya nak pergi test JPJ a.k.a test lesen nak dapatkan P..takut~
takut plus tak sabar-sabar nak test JPJ..tak sabar-sabar sebab nak dapatkan huruf P..asyik pakai huruf L je kat moto,malu tau..rasa takut sebab takut jatuh titi ...fuh saya memang lemah sikit bab tu..dah la kena cukupkan 7 saat..7 saat tu lama kot,titi nak kena seberang tu pendek je..kalo buat brake emergency memang kesukaan saya..hehehe..
esok kol 8.30 pg mesti ada dekat tempat lesen tu..takut bangun lambat la..saya selalunya bangun kol 9.30 pg..hehe\pas sembahyang subuh tido balik/..oleh itu saya kena tido awal supaya esok saya dapat bangun awal..ok lah bubye,tak larat nak menaip:-)



Comments

Orkid Melur said…
goodluck ea, akak shumil ! :D
@orkid melur...tq=) shumil??akak besa2 je..hehehe

Popular Posts