Tuesday, October 11

son dong woon aku yang punya!!

Tumblr_lqbjnhgoht1qmi4meo1_500_large
assalamualaikum w.b.t
tak tau la nak update apa hari nie..
saja buat tajuk yang mengundang marah fan dongwoon..hahaha
mak aku selalu kata kenapa lah hampa nie suka sangat dengan korea,depa tu sunat pun dak..eeee~~ aku minat korea masa aku darjah 6..dulu memang minat giler citer korea..semua citer habis aku balun..drama dulu-dulu yang famous macam citer winter sonata,stairway to heaven,love in Havard,my girl,my sassy girl dan banyak lagi lah tak larat pulak aku nak taip=P.semua citer korea yang ada dekat 8tv semua aku dengan siblings aku dah tengok..eh apa aku merepek nie,nak citer pasal dongwoon tapi terbabas dari landasan yang sebenar..hahah...
dah tak jadi nak citer pasal dongwoon..tiba-tiba mak panggil suruh tidokan adik..
arghhh...entri tersekat di tengah jalan =_='



No comments: