ulam di cipta puncuk mendatang

Cf6c2205002d0c0f4e8db7e5_large
hmmmmmmm????
hello-mello...
yeyeyyy akhirnya setelah berbulan-bulan berlatih ambik lesen,LULUS dengan selamatnya..yes!lepas nie boleh bawak pakwe mak dekat belakang=).punya la ketaq lutut masa nak buat ujian titi akhirnya lepas jugak..alhamdullilah..
abang JPJ semuanya muda-muda macam sebaya umur aku je tu yang buat gelabah sikit/G.A.T.A.L\
lepas dah buat test tu pergi la agen lesen nak bagi gambar untuk buat lesen P,tiba-tiba aunty a.k.a pemilik agen lesen tu tanya aku nak kerja tak sebagai kerani sebab kerani dia cuti sakit..kiranya aku kerja sementara je la sebab bulan 11 nie aku kena sambung study dekat uitm..sementara tunggu bulan 11 baik aku pergi kerja cari duit untuk shopping takyah lama minta duit abah..nanti kena bebel pulak sebab asyik mintak duit je.=P..aunty tu bercuti dekat china selama 10 days,so tak dak sapa lah yang nak jaga kedai tu anak laki dia la kena jaga kedai tue..kalau ada apa2 hal yang aku tak faham kena la contact dengan anak aunty tu~segan la pulak~=P..esok dah kena mula kerja..rasa excited la pulak sebab seumur hidup aku tak pernah rasa situasi kerja..macam mana la rasa bekerja..kena tido awal nie,esok pukul 9 dah kena start keja..yey!

p/s:doakan saya boleh buat kerja yang aunty tu bagi tau=)


Comments

Popular Posts