Sunday, October 2

wordless 3:15 pm

3d4a4ead8e1d079e50463113560e0e0d_large
hello..boring gilak hari nie..
saya rindu la dengan subjek bio masa kat sekolah..subjek nie yang paling saya minat daripada subjek sains yang lain terutama kimia..huyooooooo subjek kimia paling saya trauma..fizik not bad la sebab cikgu yang ajar tu still young..;-)
bila ada kelas bio mesti saya orang pertama yang masuk makmal kalo subjek lain saya la yang paling lambat nak pergi..;-P..
waktu kelas bio gila pay attention kalo kelas kimia siap makan lagi..\jahat/..sebab tu result kimia saya cukup-cukup lulus jer..;-P..
walaupun suka giler dengan subjek nie tapi result bio dapat C je..malu betul~~maybe sebelum SPM cikgu bio  marah dengan kelas saya sebab ada perselisihan faham sikit\kerana nila setitik rosak susu sebelanga,saya tak salahkan sapa-sapa pun/ tu la result budak kelas saya dapat takat B,C,D,E dan ada sorang fail, takdak sorang pun dapat A..subjek fizik saya pun lebih sama dengan bio je T_T..tapi syukur kredit jugak..hahaha..
saya dapat kos diploma menyimpang dari subjek yang saya ambik dari sekolah dulu..saya suka tentang medical,maybe takdak rezeki nak dapat medical,kos pengurusan maklumat pun ok jugaklah..
ni addmath punya pasal la!salah diri-sendiri jugak sebab malas buat latihan..=P
kepada adik-adik yang nak ambil SPM tahun nie,akak ucapkan good luck..hope you guys get the most better result then me..hehehe..HWAITING!!

No comments: