Wednesday, February 9

yummy...hmmm sodapnyer..ikea meatball


kali nie saya nak bawak anda makan kat ikea meatball pulak!!j0m makan



mak aii sedapnyer..meatball ikea nie sememangnya sedap sebab kuahnya melimpah ruah macam banjir pulak dah..kalau makan 1 pinggan pun dah kenyang...fuh! mengidam teringin nak makan lagi pulak dah...harga pun berpatutan pulak...kalau sapa2 nak pergi makan ikea meatball jangan lupa ajak saya yea...kalau tak maw bawak saya pun bungkus bawak balik pastu pos laju..hehehe...................................................................
ok la saya nak chaw dulu...jumpa lagi dalam entry yang lain pulak.............................................................





Monday, February 7

Aku rindukan yang besar punya!!


sejak akhir2 nie rasa tak semangat la nak tulis blog..dah la kepala otak tengah berserabut..adoiii...
susah betul la guna minilaptop top kalau nak buat blog...pemandangan terhad...
rasa geram betul la laptop besar dibawa lari orang huhuhu...
nak beli laptop baru engkosnya pulak xdak...tabung nuffnang pun x mampu lagi menampung nak beli laptop...bagaimana caranya ye??..ha!!apa kata saya pinjam duit kat along...
jangan salah sangka ok bukan along mau tolong tu la tapi along kakak sulong saya la...
giler la saya kalau pinjam duit along tu...say NO TO ALONG...
kalau kita takdak duit cari la kerja jangan la sekali-kali pinjam duit kat along....(cey berceramah la pulak aku nie)...
ok...saya tau nak tulis apa lagipun mata pun macam ada batu nie..faham2la sendiri ye....

pemilik blog comot nie,