STEP

Tumblr_lyfnhi8mrn1qi7m8qo1_500_large

AlohaAssalamualaikum readers..
hari nie mood rasa nak update blog..dah lama tak update rasa kaku la pulak..

Dekan!Dekan!!i'm always hears that word from my parent and my sisters..owh man!can i get it??i'm not sure =)
my oldest sis always said"Alang for first semester make sure you get DEKAN,jangan kecewakan mak abah,belajar rajin-rajin,study jangan asyik nak enjoy..bla..bla..bla".bila kakak aku kata macam tu,aku hanya jawab dua patah perkataan je iaitu 'okay ayong'..

kampus life!
bila dengar perkataan 'kampus life'aku rasa macam enjoy je..tapi memang enjoy giler dapat pulak kawan yang giler2..first day aku masuk u terus ada minggu destini siswa..tension!dah 2 bulan lebih aku dalam uitm dan tinggal 2 bulan lebih untuk abis lepas tu nak masuk sem 2..harap-harap la pas exam dan dapat dekan.

muka poyoss..
gambar tandas with new frenz +_*

dalam kelas ctu=)

sorry geng letak gambar korang dalam entri aku=P

bye!






Comments

Popular Posts